Možná ani netušíte, co přesně správa PPC reklamy obnáší. Víte, co je PPC reklama, ale ještě moc nerozumíte, jak vlastně funguje. Nestačí ji jen spustit a ponechat svému vlastnímu osudu. To by bylo značně neefektivní a drahé. Pokud chcete z PPC reklamy vytěžit maximum, je nutné ji pravidelně spravovat a optimalizovat. Pravidelnost, vytrvalost a flexibilita jsou alfou a omegou úspěchu. V našem článku najdete všechny důležité argumenty, které vás přesvědčí, že se vám pravidelná správa vyplatí. Díky informacím z našeho článku porozumíte problematice PPC kampaní a budete schopni zvolit optimální řešení.
Správu PPC reklamy přenechejte pouze renomovaným odborníkům
Je pro vás internet stále velkou neznámou? V tom případě si určitě nastudujte alespoň základy. Přečtěte si, na jakém principu funguje cílená reklama a SEO. Jste expertem ve svém oboru, nemusíte se stát expertem přes online marketing či tvorbu webových stránek, ale je lepší mít alespoň minimální přehled. Pokud něčemu nerozumíte, je to naprosto v pořádku. V ideálním případě vám profesionální konzultant vše srozumitelně vysvětlí a bude vás pravidelně informovat o průběhu PPC kampaně. Jenže nežijeme v ideálním světě. Ne všechny agentury jsou poctivé a mají takto profesionální přístup. Agenturu vybírejte velmi pečlivě. Dejte na osobní doporučení a čtěte také recenze. Topranker vám například přináší jednu z nich.
Jaké jsou tedy výhody pravidelné správy PPC?
- Vaše reklama bude ve vyhledávání relevantnější.
- Zkušený konzultant reaguje promptně na změny a novinky. Svět PPC reklamy se vyvíjí velmi dynamicky.
- Své peníze investujete moudře. Dobře spravovaná PPC kampaň vám přinese skutečné klienty. Jinými slovy zvýší počet objednávek.
- Konzultant svědomitě hlídá rozpočet. Dokáže snížit náklady za proklik. Pokud i přesto nebudete s výsledky spokojení nebo se rozhodnete z jakéhokoliv jiného důvodu kampaň ze dne na den ukončit, není to problém. PPC reklamu lze okamžitě vypnout a už nic neplatíte.
- Konzultuje s vámi veškeré změny v sortimentu vašeho zboží (služeb). Flexibilně mění cíle, podle aktuální nabídky nebo promo akcí.
- Dobře nastavená a spravovaná PPC reklama úspěšně propaguje vaši značku a v důsledku zvýší vaše tržby. Máte-li svůj internetový obchod, kontrola před spuštěním e-shopu často zahrnuje i zkušební PPC kampaň. Její výsledky vám totiž mohou naznačit, jak napsat optimalizovaný popisek kategorie internetového obchodu.
Mohlo by vás zajímat
Investice do reklamy rostou v České republice již čtvrtým rokem v řadě. Nic na tom nezměnila ani pandemie koronaviru. Právě naopak. Firmy chtějí v době klesající ekonomiky dále růst. To je jedním z hlavních důvodů, proč investují obrovské částky do propagace. Společnosti utrácí hlavně za televizní reklamy. Každoročně rostou i výdaje za internetové reklamy. Internetová reklama umožňuje přesně cílit na určitou skupinu zákazníků je také cenově mnohem dostupnější. V případě PPC platíte jen za skutečné výsledky. Ne jen za zhlédnutí.
Jak bude vypadat vaše spolupráce?
Prvním krokem úspěšné kampaně je stanovení strategie a cílů, kterých chcete dosáhnout. Konzultant, který je ideálně expertem v oboru a má za sebou několikaletou praxi, vám vysvětlí, jak bude postupovat, aby dosáhl co nejlepších výsledků. To znamená, že s vámi vše detailně probere. Bude se také aktivně zajímat o vaše podnikání, sortiment zboží a služeb, plánované promo akce atd.
Standardní úkony PPC experta:
- Založí reklamní účet.
- Provede nastavení.
- Prostuduje vstupní stránky, na které bude PPC přivádět klienty.
- Připraví klíčová slova, přes která se relevantním zákazníkům reklama zobrazí.
- Vytvoří atraktivní bannery.
Bez know-how a zkušeností PPC reklama nesplní vaše očekávání
I přesto, že se vám mohou zdát služby PPC analytiků drahé, ve výsledku vás vyjdou levněji, než když se pokusíte nastavit a spravovat kampaň sami.
Rozdíl poznáte takřka okamžitě.
Analytik reaguje rychle na změny. Postará se o to, aby bylo PPC co nejefektivnější a zároveň hlídá váš rozpočet.
A jak jste na tom vy? Děláte si PPC sami nebo spolupracujete s profesionály? Bylo to dobré rozhodnutí nebo jste reklamu předčasně ukončili?