Přeskočit na obsah

Věděli jste, že právě reklamní tašky s vlastním potiskem jsou mezi propagačními předměty jasnou volbou většiny firem? V jejich prospěch hrají nízké pořizovací náklady, všestranné využití a možnost prezentovat se originálním potiskem. V článku se dočtete o výhodách reklamních tašek a o tom, jak by měly vypadat.

 

Až 30 % osob použije reklamní tašku s vlastním potiskem opakovaně

Jistě nám dáte za pravdu, že to opravdu není zanedbatelné číslo! Představte si, že za tašku zaplatíte jen jednou, ale ta samá taška, ve které si zákazník odnesl zboží, nebo obchodní partner dárek, se mezi potenciální zákazníky dostanete ještě několikrát.

S reklamními taškami máte zkrátka jistotu, že vaše reklama bude v neustálém pohybu a okruh potenciálních zákazníků se tím významně rozšíří. Jejich životnost je mnohem delší, než je tomu například u letáků, které skončí v koši mnohdy dříve, než se zákazník pustí do jeho čtení.

Tip: Zjistěte, jak je to s reklamními předměty z pohledu daní a DPH.

 

Ptáte se, proč je vlastní potisk důležitý?

Tašky nemusí být pouhým nosičem, ale účinnou formou propagace vašeho zboží či služby. Základem je originální motiv, který zaujme a dostane se do povědomí potenciálních zákazníků. Dá se říci, že díky originálnímu motivu budou mít zákazníci chuť vzít tašku do ulic opakovaně. Nejlepší na tom je, že v tento moment už vás propagace nic nestojí.

 

Jakým motivem se prezentovat?

Vaší fantazii se meze nekladou, ale v každém případě to musí být něco, s čím si vaši firmu či produkt každý automaticky spojí, proto by na tašce nemělo chybět vaše logo, které může získat až 6 000 impresí!

Určitě myslete na to, kdo je vaším zákazníkem, jaké sdělení mu chcete předat a jakou emoci má při pohledu na vaší reklamu cítit. Tašky poskytují opravdu štědrou plochu, a tak se nemusíte omezovat na pouhé logo, jako tomu bývá například u psacích potřeb, na které se zkrátka nic jiného nevejde.

Chcete mít jeden univerzální motiv, který budete recyklovat i v případě dalších reklamních předmětů? Chcete prostřednictvím reklamy představit nový produkt nebo upozornit na probíhající akce? To vše lze přenést do vizuální podoby, ale je nutné udělat to pořádně! V tomto případě jistě není od věci oslovit kreativní oddělení a požádat je o součinnost.

 

Reklamní předmět musí mít praktické využití

Toto pravidlo si zapište a myslete na něj pokaždé, když se pustíte do vymýšlení nového reklamního předmětu. Nemůžete očekávat, že zákazník bude unešený z věci, pro kterou nemá žádné praktické využití – a to ani v případě, že za ní nic nezaplatil.

Pokud toto pravidlo dodržíte, můžete reklamní předmět považovat za dobrou investici.

O praktičnosti reklamních tašek nemůže být žádný pochyb a možná právě z toho důvodu je zákazníci řadí na třetí příčku oblíbenosti. Na prvním místě je oblečení spolu s doplňky a stříbrnou medaili mají psací potřeby.

Ovšem existují i předměty, které zákazníky potěší a jsou doslova jen na jedno použití – sladkosti. U těch necílíte na praktičnost, ale na vyvolání příjemného pocitu. Uvidíte, že lidé si s vaší firmou spojí pozitivní první dojem. Kdo ví, třeba se z nich brzy stanou vaši věrní zákazníci.

Nesnažte se za každou cenu šetřit a zamyslete se nad tím, co můžete udělat lépe

Nebuďte jako většina firem, které se automaticky uchýlí k nejlevnější variantě, jakou trh nabízí. Jak už jsme psali výše, reklamní tašky patří k nízkonákladovým variantám, a proto stojí za úvahu použití kvalitních materiálů a výběr dodavatele, pro kterého bude prioritou precizní zpracování. Toto vylepšení může posunout vaše předměty na mnohem vyšší úroveň.

Tak co, už máte promyšlený motiv reklamní tašky a materiál, ze které bude vyrobena? Výborně! Teď už nic nebrání tomu, abyste se pustili do výběru dodavatele. Hodně štěstí! Podívejte se, jak prezentují firmy své produkty na Instagramu.

Jaký reklamní předmět by vám udělal opravdovou radost? V případě, že byste pro něj nenašli využití, vyhodili byste ho, nebo jím zkusili obdarovat někoho jiného?

Mykola Kulhánek